SIDOR

4 mars 2011

Ny butik

Igår öppnades en ny butik i Karlskrona, Smedjegatan Två. Det är min svärmor som öppnat en ny butik i Ulla Lander-prylar och presenters tidigare lokaler. Hon kommer att sälja inredning och prylar, bland annat kan  man hitta lite LADYJEN-barnkläder. Jag kommer fylla på med kläder allt eftersom jag har möjlighet att sy igen.

Tycker absolut ni skall titta in där imorgon eller de närmaste dagarna, på butikens hemsida kan man läsa lite mer.



Tråkigt nog kunde vi inte vara med vid öppningen, men vi får åka ner och titta så fort vi har möjlighet. Jag har varit inlagd igen med kraftiga sammandragningar måndag till torsdag, men nu är jag hemma igen. Så skönt! Och enligt ultraljudet igår beräknas bebis väga 1900g så nu är det iaf inte en mini-mini bebis längre. En vecka kvar att vara helt sängliggande, sen blir det förhoppningsvis lite stickning och virkning sittande i soffan :-)

3 kommentarer:

  1. Vad roligt! All lycka till med försäljningen!

    SvaraRadera
  2. Åhhh, vad tråkigt att höra, men vad bra att minisen växer. Spännande med butik. Hoppas vi ses snart!
    Jättestora kramar
    Anni och Jeppe

    SvaraRadera
  3. Fan vad jag är supersämst på att vara vän, jag har än en gång missat din födelsedag.... Det står nu skrivet i varenda kalender jag äger och har....FÖRLÅT!!! Och grattis i efterskott. Om det är till någon tröst kommer jag ihåg väldigt få födelsedagar....
    Kram och hoppas du vill vara min vän ändå ,-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!