SIDOR

21 december 2008

Tävling!

Årets julklapp från mig är en vetevärmare i hjärtformat, men en svag doft av lavendel. Och nu har även du chansen att få dig ett hjärta i julklapp, dock en lite försenad sådan.

Det enda du behöver göra är att lägga en länk till tävlingen på din blogg (du får gärna låna bilden) och sedan lämnar du en kommentar här under inlägget, (har du ingen blogg får jag nöja mig med en kommentar.) Tävlingen slutar den 31 december och då drar jag en vinnare vars namn publiceras på min blogg.


Det har även blivit en del andra julklappar tillverkade idag, förutom vetevärmarna på bilden nedan... har jag sytt två på byxor i elefanttyg till två små söta tjejer. Ett par bruna och ett par röda, tycker att det blev snyggt med den randiga mudden till!



Och så har det blivit två förkläden, det randiga med textiltrycket är en beställning och det mönstrade är en julklapp.


Passa nu på att vara med i min tävling för att vinna ett härligt varmt hjärta!

15 kommentarer:

  1. Jag är med i din tävling, länkar även till den på min blogg! Vilka underbara byxor du har sytt, imorgon ska Isak få sina =) Efter det så kanske det blir lite beställningar från hans mamma! Ha en jätteskön jul vännen! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag vill också vara med, men hoppas på en i julklapp! Byxorna är underbara. God jul!

    SvaraRadera
  3. Har sagt länge att jag skulle försöka mig på att sy ett vetehjärta men det har inte blivit av..... Ja jag och sy.... kan ju vara därför :) Tänk om jag kunde få turen att vinna ett
    Givetvis så länkar jag från min sida
    Ha nu en underbart God Jul
    Lotta

    SvaraRadera
  4. Är gärna med! (Har ingen blogg).

    abackman66 at hotmail punkt com

    SvaraRadera
  5. Javisst är jag med! Fick du tag i lavendel till slut? Ha det bra tills vi ses!
    Eva

    SvaraRadera
  6. Hej Jenny!
    Jag vill också vara med i tävlingen.

    SvaraRadera
  7. Hej, klart jag vill vara med och prova min tur!
    Hittade din blogg idag och den är tilltalande för en textilmänniska som jag, så nu prenumererar jag på dina inlägg hädanefter.
    Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  8. Hej Jenny:), Emmelie Här, vill också vara med i tävligen:)
    Hoppas hoppas:)

    SvaraRadera
  9. Hej jenny!
    Jag vill också vara med i tävlingen, de är jättefina.

    SvaraRadera
  10. Hej Jenny!
    Roligt med en tävling. Jag vill gärna vara med!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Hej Jenny,

    Jag vill jättegärna vara med i tävlingen.... kramar hoppas vi ses snart.
    "Faster Ulla"

    SvaraRadera
  12. Hej Jenny!
    Jag vill också vara med i tävlingen. Det var fina vetehjärtan du gör och babybyxorna var riktigt läckra.

    SvaraRadera
  13. Hej Jenny!
    Jag vill görna vara med i utlottningen av vetekudden. Jag hoppas att ni har det bra i kväll. Gott Nytt År! Vi ses till sommaren.

    SvaraRadera
  14. Hmmm, vill bara säga att du är ju supergrym, hur hinner du allt? Ta vara på varandra i det nya året och hoppas vi ses snart!
    Kramar
    Anni

    SvaraRadera
  15. Hmmm, en sak till, elefanttyget, var har du köpt det? Det är ju ljuvligt!!! Finns det att få tag på?
    Kram kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!