SIDOR

3 juni 2015

Retrobrickor!

För några månader sedan fick jag hem min senaste nyhet, Retrobrickan. Jag är själv helt kär i alla brickorna och har haft svårt att inte visa dem tidigare. Brickorna är gjorda av tyger från min tygsamling, de är handgjorda och tillverkade av finaste björkfaner. Jag har ett gäng helt unika brickor som kommer finnas till försäljning under Bergveckan 2015. Pris 230 kr.


I går blev det eftermiddagsfika på min egna bricka. Den här retrobrickan kommer alltså stanna här hemma på Matkull. Bläddrade även lite i min morsdagspresent, boken frukt- och grönsakstyger vi minns från 1960/1970-talet.
Tyget som brickan är gjord av har jag även sytt kläder i, på bilden som är infälld här kan ni se en liten L i klänning i just det tyget. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!