SIDOR

18 december 2014

Julklänningen

Så var årets julklänning också färdig, julkjolen är klar sedan några veckor tillbaka. Den här klänningen är tänkt att jag ska mysa runt i på juldagen här hemma. Men jag trivs väldigt bra i den så möjligt att det blir kläderna till julafton.

Den här klänningen är sydd i storlek M, mitt egenritade mönster. Efter nyår kommer jag ta emot beställningar på min LADYJEN-klänning och LADYJEN-kjol i mån av tid. Jag har nu testsytt storlek M och storlek L. Så fort jag får möjlighet kommer jag sy upp provexemplar även i de andra storlekarna.

När jag ändå skulle fota klänningen passade jag på att fota mina nysydda julkuddar. Kuddarna på de två översta bilderna är till soffan på ovanvåningen, de andra är till kökssoffan. Ska se om jag kan fota de på plats när det är julstädat och fint här.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!