SIDOR

17 februari 2013

Harembyxor till vuxen

Efter att jag visat mina harembyxor fick jag in ett gäng beställningar på sådana byxor, fast i andra tyger. De här svarta med turkosa prickar var det en tjej i byn som beställde. Både hon och jag invigde våra byxor i torsdags på afron, och vi gillade båda två att träna i dem.

Och de här marinblå är det en annan tjej som beställt, de ligger här hemma och väntar på att bli skickade. Det var ju egentligen sådana här jag hade tänkt göra till mig, men det blev ju ett par orangemönstrade i stället. Men det kommer bli ett par marinblå till mig också. Jag ska ha ett par att strosa runt i till sommaren tänkte jag.


Vid 555 gillare på min facebook-sida kommer det bli tävling där man kan vinna just byxor till vuxen. Då kommer man ha möjlighet att välja på just ett par sådana här harembyxor eller muddbyxa. Så gillar du inte redan LADYJEN BARNKLÄDER på facebook, gör det nu! Så blir det snart tävling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!