SIDOR

16 februari 2013

Barnfri helg med massa sömnad

 Idag har jag haft en riktig heldag vid mina symaskiner! Jag har sytt färdigt elva tröjor/body och så har det blivit en bebismössa med knytband. Dock är det inte någon av de mössorna här nedan som jag sytt idag utan detta är sparade bilder på plagg som jag sytt nyligen. Många av dregellapparna nedan är redan sålda och ivägskickade. Det jag sytt idag får ni se någon annan dag.

I morgon fortsätter min dag även den i syrummet. Det är nämligen så att E är hos sin mormor och morfar i helgen vilket innebär att mannen och jag har egentid. Jag tillbringar alltså min tid i syrummet och mannen han är ute och fixar med veden. Det är härligt att kunna ägna sig åt sin hobby en hel helg utan att ha någon annan än sig själva att tänka på, men nu är det väldigt tomt här utan vår lille kille. Som tur är vet jag att han har det mycket bra och roligt hos mormor och morfar, och jag har fått uppdateringar med bilder hela dagen. Så jag vet att han både har varit ute och lekt i snön, ätit våfflor, och lekt med vatten. Sen sov han hela natten i spjälsängen, något som inte har hänt här hemma på månader...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!