SIDOR

23 januari 2013

Härliga stjärnor

Det här är ett av mina favorittyger just nu! Jag tycker det passar så bra ihop med de randiga ärmarna som jag gör på mina plagg. Sen är det roligt att man kan matcha med så många olika färger på kantbandet. Än så länge har jag bara testat med svart och rött kantband, men jag skall absolut sy några plagg med turkos och gult kantband också.

Body med grön/vit randiga velourbyxor är en beställning som skickades iväg igår. Tröjan med rött kantband är en av två tröjor i en beställning till två bröder, skall bara sy två mössor också så är det beställningen med färdig.

Och den sista tröjan, med svart kantband, är sonens. Jag tycker E är så fin i den, men mannen tycker att tyget är ett clowntyg så enlig honom ser sonen ut som en clown i tröjan... så olika man kan tycka :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!