SIDOR

2 september 2012

Mössa med knytband

För er som inte följer mig på facebook kommer här en liten uppdatering på vad jag sytt den senaste tiden. Fick en beställning på två små mössor med knytband för er tag sedan, i förra veckan blev de sydda.  De två understa är beställningar, men den översta är till salu. Den mössan kommer få följa med mig på höstmarknad om några veckor.


I eftermiddag har jag sytt färdigt ett helt gäng med beställningar på tröjor och klänningar.  Här kommer en liten tjuvkik på dem. Bättre bilder på plaggen var för sig kommer senare. Jag är riktigt nöjd, färgglada och härliga precis som LADYJEN-plagg skall vara!



Helgen har varit bra, det känns som vi har hunnit med mycket. Jag har äntligen målat färdigt mitt tygskåp så snart borde jag kunna börja plocka i ordning i syrummet. Vi har haft besök av svärföräldrarna, gosat och busat med och E. Vi har träffat grannarnas barnbarn och så har jag sytt. Min mamma ligger på sjukhus sedan i torsdags så jag har så klart tänkt mycket på henne. Men nu verkar det som hon inte behöver opereras, men jag fortsätter hålla tummarna ett tag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!