SIDOR

29 juni 2012

"Byn bubblar"


Byn bubblar ikväll, som en kompis så härligt uttryckte det. Av förväntan och glädje över att årets Bergvecka drar igång i morgon. Min nyinskaffade skylt är nu utställd på åkern, egentligen skall det upp datum också men det får bli till nästa år. Eftermiddagens förberedelser blev inte alls som jag hade tänkt mig då jag i förmiddags fick en akuttid hos tandläkaren, för tandvärk. Jag trodde såklart att det skulle räcka att borra lite men fick tyvärr dra tanden. Nu hoppas jag att det onda går över fort så jag fixar med helgens roligheter. 

På tal om rolighet, var jag igår med i Smålandsposten. Det blev ett bra reportage med fina bilder! Här nedan kan den nyfikne läsa... 

 Glöm inte hälsa på mig i Lädja skola i helgen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!