SIDOR

12 maj 2012

Trägen vinner!


Under förra helgen hade jag tänkt göra ett gäng beskvier, dock gick det inte alls som det var tänkt! Botten höll inte ihop alls utan bara flöt ut när de gräddades. Jag provade inte mindre än tre gånger innan jag gav upp. Förstår dock inte vad som hände, hade ju bakat biskvier en gång helgen innan och då blev de jättebra. Men i onsdags testade jag igen, efter samma recept skall tilläggas, och då blev det jättebra! Receptet kommer från kakboken.se och är utan mjölk och ägg såklart.

Bäst just nu:
Jag har en helg bakom symaskinen, det behövdes. Både när det gäller beställningar och mitt mående!

Sämst just nu:
Skulle nog vara att tiden inte räcker till alla projekt jag SKA, MÅSTE och framförallt VILL göra. En sak i taget så ska det nog lösa sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!