SIDOR

11 december 2011

Tröjor till Smedjegatan Två


De här tröjorna är sydda till butiken Smedjegatan Två, och kan köpas där ifrån idag! Sydda i storlek 98/104 och storlek 122/128, alltså lite större storlekar än innan. De gröna och röda tröjorna är mönstret vita robotar och på de bruna är det vita apor.


Så här ser det ut här hemma i syrummet där kläderna hänger och väntar på att levereras. Jag har satt upp en gammal gardinstång som jag kan hänga upp kläderna på och det funkar riktigt bra. Nu skall övervåningen renoveras efter nyår så snart behöver jag inte ha brun/vit randiga tapeter heller. Kommer bli så roligt att inreda syrummet sedan när renoveringen är färdig. Dock vet jag inte riktigt hur jag skall göra under tiden som renoveringen pågår, måste ju kunna sy även då... får försöka hitta någon liten hörna på nedervåningen som jag kan placera mina symaskiner i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!