SIDOR

8 december 2011

Ännu en tröja med fordon

En kompis ville beställa en tröja med det turkosa fordonstyget som julklapp till en liten kille. Tyvärr var det inte så mycket kvar av tyget så det fick bli randiga ärmar. Men tycker att det blev riktigt snyggt, och det kommer alldeles säkert bli andra tröjor med randiga ärmar har nu framöver. Trist att tyget nästan är slut, det har varit en stor farvorit både hos mig och mina kunder... tror nog att jag kan få ut några dregellappar och kanske något framstycke på en tröja eller body, kanske att jag skulle försöka få ut ett litet plagg till min E i den biten som är kvar.

Idag har vi varit på sångstund, och E har träffat tomten för första gången. Tror nog att hans mamma tyckte det var störst :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!