SIDOR

1 november 2011

Byxor till bröder.

De här två byxorna fick jag beställning på under höstmarknaden för några veckor sedan. Det var min marknadsgranne som ville ha dem till sina pojkar. De små är i storlek 80 och de lite större är i storlek 98/104. De är sydda i härlig tjock velour, brun och turkos randig. Mudden vid midjan och benslut är vit/blå randig. Som vanligt när jag syr till kunder blir jag sugen på att sy liknande till vår E också, så även han fick ett par sådana här byxor. Nu är det storlek 68 som gäller på honom, fast jag brukar förlänga benen på byxorna en del så att han skall kunna ha dem längre, gör ju inte något om de är lite pösiga till en början.

E fick även några matchande dregellappar, vilka har använts flitigt redan då det nu dreglas mycket. Men förklaringen är väl första tanden som kom upp i fredags. Ska se om jag kan få till en bild på E när han har byxor och dregellapp på sig så får ni se dem live.

1 kommentar:

  1. Grattis till första tanden!!! Fantastiskt! Tips är att om ni inte redan gör det så köp en baby tandborste han kan ha lite för att gnissa på den lilla!!! Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!