SIDOR

23 juni 2008

Nya tyger


Lite roliga mönstrade trikåtyger är inköpta, som jag bland annat tänker göra lite söta sommartoppar i. Det blommiga gul-rosa tyget har min lillsyrra beställt en tubtopp i som jag sytt idag. Bilden är inte så bra, men vill ändå visa. Bättre bild kommer en annan dag på henne i toppen.


Denna söta muddväv har jag tänkt använda till lite roliga barnkläder. Har lite kompisar som har fått eller snart ska ha barn så jag tänkte göra lite roliga presenter. Velouren som jag skickade efter var inte alls som jag hade tänkt mig färgmässigt, så den har jag färgat idag. Före och efter bilder kommer när tyget har torkat.

4 kommentarer:

  1. Tyget till tubtopen var riktigt fint! Var hade du köpt det sa du? ;)

    SvaraRadera
  2. Åååå vad roligt med nya tyger! Jag som bara vänder runt på mina gamla. Håller med dig, det ska bli kul att ses!
    :)
    Eva

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅ vad fint linnet var! Så spännande att få se det live imon:D Ska bli kul att ni kommer hit, inte för att det är av nån rolig anledning. menmen! Ses imon! puss&kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!