SIDOR

9 augusti 2009

En vecka för sent eller för lite sol i juli?

Det beror på hur man väljer att se på det. Vi har bestämt oss för att det var för lite sol i juli, då är det alltså inte vårt fel att daliorna och solrosorna inte blommade vid bröllopet... utan vädergudarnas :)

Men nu står i alla fall daliorna i full blom här hemma i trädgården, och de är sååå fina. Som man kan se på bilden nedan håller några solrosor precis på att slå ut... får skynda mig ut om någon timme igen så att jag får bild på det också.

Grannarna har varit här inne på söndagsfika, vi satt ute i vår berså och drack kaffe i mina små söta kaffekoppar till äppelpaj som blev över igår, mycket gott och mysigt.

4 kommentarer:

  1. Dahlior är ju så fina! Har inte lyckats så bra själv tyvärr snigelgodis, du vet...Vilka roliga bildcollage du gör!
    Ska tänka på dig på tisdag, vi börjar två dagar senare...BLÄ! Men när man väl startat är det ju inte så farligt, och det finns ju alltid helger fortfarande som tur är.

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen,
    en sådan uppdatering! Härligt att se bilder från dagen D! Ni är så fina!!!!
    Boken är i så härliga färger mest därför jag köpte den, blir snabbt sugen på att hitta på egna mönster men den kanske är bra att ha som inspiration. Ska snart lägga upp bilder på min prinsesstårta.
    Härligt med brödbak, ni verkar njuta; huset, trädgården och varandra.
    Kram på er!!!

    SvaraRadera
  3. Hej! Börjar med att gratulerar, nu är ni herr och fru har jag sett (fina bilder). Jag har läst alla mina favvobloggar i sommar, men tiden räcker inte till för att kommentera. Ni verkar i alla fall trivas på landet och i ert stora hus. Jag visste väl att det bodde en lantis i dig. =)
    Sköt om dig!
    /Kram.

    SvaraRadera
  4. Så fina bilder på era blommor! Inget fel på kamera eller fotograf!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!