SIDOR

24 april 2009

Vårt största projekt så här långt...

har vi nyligen in skaffat. Vi flyttade in för 3 veckor sedan, så det är därför det varit så tomt på bloggen. Det har nämligen varit annat i mitt huvud den senaste tiden. Än så länge jobbar jag kvar i Göteborg, kommer göra det terminen ut. Sen kommer vi att bli smålands bor på heltid... längtar så. Huset är helt underbart, visar några bilder här nedanför. Bilderna är inte av bästa kvalitet men nu vet ni i allafall jag jag tillbringar all min lediga tid.



Ester är en mycket glad liten vovve som nu kan springa runt (nästan) helt fritt på tomten, det blir även en del promenader i skogen. Då vi nu är lyckliga ägare även av skog:)

Och det är verkligen så mycket blommor och växter här, vi upptäcker nya varje dag.. det fullkomligt "ploppar" upp blommor. Det paret som bodde här innan var tydligen väldiga blom- och trädgårdsmänniskor och det märks! Träden är på väg att slå ut så om några dagar kan jag lova att det kommer fler trädgårdsbilder.


6 kommentarer:

  1. Ett stort grattis! Så vackert hus! Härligt, fattar känslan.

    SvaraRadera
  2. Härligt, på fredag kommer vi och hjälper er med lite av varje. Kram så länge.

    SvaraRadera
  3. Roligt att se bilder! Det ser jättefint ut och jag ser fram emot att följa arbetet där! Många bilder!

    SvaraRadera
  4. ÅÅ vad fint! Huset är verkligen hur fint som helst:)

    SvaraRadera
  5. Verkligen jättefint. Ska bli kul att komma ner och hälsa på men tills dess: fler husbilder!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!