SIDOR

27 april 2008

Tovade stolsdynor!

Till mig för en gångs skull! Jag har gjort många sådana här tovade stolsdynor/sittunderlägg det senaste året, men av någon anledning har jag inte fått några själv:) Men detta är nu fixat... de kan tyckas se lite små ut på bilden men det var den storleken jag fick göra dem i för annars viker de upp sig mot kanterna på sitsen. Jag blev riktigt nöjd med resultatet och det känns roligt att jag äntligen tog mig tid att göra fyra stycken till mig själv.

Har gjort några innan till mina nära och kära också, min sambo har fått en sådan grön som det är på bilden nedan som han har när han jagar och fiskar. De passar helt enkelt lika bra att ha ute som inne. Bilderna nedan är tagna av min lillarsyster Julia och är från i höstas.




Och TACK än en gång mamma för att du sålde ännu några åt mig i veckan när du var på kurs!
Nu tror jag att jag ska sätta igång med ett par "strumpor med grenar" som är majmönstret i Barbros strumpklubb... fortsättning följer om hur det blir med det!

1 kommentar:

  1. Förstår inte hur du har hunnit att göra klart dem redan. De ser jätte fina ut och skönt att sitta på. Kram.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!