SIDOR

16 april 2008

Färdiga västen & sista rutan på broderiprojektet.

Så här blev den stickade västen färdig, är mycket nöjd med det färdiga resultatet. Den är stickad precis efter mönstret men pga att jag stickar ganska löst valde jag att gå ned en stickstorlek. Istället för att ha knappar framtill sätts västen ihop med hjälp av en virknål i ena sidan.
Har nu en längre tid haft en broderiprojekt restande från en kurs jag läste för ett tag sedan. Men igår kväll broderade jag färdigt den sista rutan så nu är det bara monteringsarbetet kvar innan jag kan lämna även detta projekt bakom mig.

5 kommentarer:

  1. Hej! Som jag sa när jag såg västen på så blev den jättefin! Och broderiet ser också fint ut, skall bli kul att se resten av det! Vad skall du göra härnäst? Nyfiken.. =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det ser snyggt ut både väst och broderi.

    SvaraRadera
  3. Hej tjejen,
    fint det blev. Fint att den går omlott. Spännande att se broderiet monterat sedan.
    kram

    SvaraRadera
  4. Jag såg ju västen på jobbet igår, den är verkligen jättefin! Blir nyfiken på hur dina broderier blir när de är monterade. Kul om du visar sen!

    SvaraRadera
  5. Hej
    Har hittat en guldgruva, kommer verkligen tillbaks hit senare.
    Lägger dej som favorit.
    Må så gott på dej.
    Eva.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!