SIDOR

28 december 2013

Julkläder till mig och pojkarna

 Eftersom jag älskar syskonmatchningar var det självklart att killarna skulle matcha till jul. Och rött är också självklart för mig till jul, och är man finklädd skall man som kille ha slips eller fluga. Men är man inte så gammal passar det bra att ha det som tryck. Jag har gjort trycken själv i min Cameo, superroligt och nu har jag massa nya roliga idéer som jag bara måste testa. Storebror valde slips och lillebror valde jag att sätta trycket på dregellappen, så det fick bli en av varje. 

  
 Rött var det ja, och gärna kombination av olika mönster. Så här blev alltså årets jultröjor/body. Jag blev nöjd och killarna var så fina i kläderna. Jag har faktiskt sytt en likadan syskonmatchning fast i blått som skall användas till nyår.

 

 

 Och så här blev min julkjol. Jätteskön med mudd i midjan, vilket passar extra bra när man fick barn för inte så längesedan. Röd velour och så röd/rosa randig mudd i midjan. Jag har fått beställningar på några kjolar i den här modellen nu, och det skall även bli en i mörkgrått till mig här framöver. Så det kommer bli fler sådana här kjolar nu den närmsta tiden.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!