SIDOR

5 augusti 2013

Lite info...


Just nu säljs det plagiat av en del av de tygerna som jag syr mina kläder i. De här tygerna är alltså tryckta utan tillåtelse och håller en avsevärt sämre kvalité än originaltygerna. När jag väljer ut och köper tyger är kvalité en av de viktigaste sakerna jag kollar på, jag köper från kända leverantörer som jag litar på. De flesta av tygerna jag köper in är designade av svenska designers, som genom att bli plagierade förlorar massor.
Jag vill att ni ska veta att genom att köpa barnkläder från LADYJEN BARNKLÄDER, vet ni att jag håller en hög kvalité och enbart använder mig av originaltygerna!

Vill ni läsa mer om mitt tänk... kolla in anteckningarna på LADYJEN BARNKLÄDER på facebook.


 
Bild på mig och sonen E, inför Bergveckan förra året.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!