SIDOR

10 augusti 2012

E:s nya mössa

E har fått en ny mössa som invigdes ikväll vid kantarellplockningen med mormor och morfar.

Jag är helt slut nu ikväll, började jobba igår och det känns att jag varit hemma länge nu. Roligt att vara igång igen, men väldigt konstigt att vara ifrån E hela dagarna.

I och med att jag börjat jobba igen gissar jag att det kommer bli lite lugnare här på bloggen. Har bland annat insett att jag inte fixar att fortsätta i fotoutmaningen. Kanske är jag med några dagar när temat passar mig bra, vi får se.

I morgon skall vi stapla ved och så ska jag försöka att få mitt tygskåp målat. Nu när mina föräldrar är här har vi ju barnvakt så då gäller det att passa på!


1 kommentar:

  1. Så fina svampar på vår LILLE GULLE GRIS!!!! Och så goda svamar vi nu har stekt och ätit på grov macka från Anrens bageri mums. Tack för härliga dagar i helgen!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!