SIDOR

11 juni 2012

Muddjeans med retrodetaljer



Provgjorde ett par sådana här muddjeans till min E för ett tag sedan, och både han och jag gillar dem! De är mjuka och sköna så de fungerar kanon att utforska världen i. Och eftersom de är i jeanstyg är de hållbara, och retrotyget gör att de blir lite roligare än ett par vanliga jeans. Så nu har det blivit ett gäng som skall med till Bergveckan, det översta paret (visas både från fram och baksidan) är i storlek 74/80, mitten paren är i storlek 86/92 och de två nedersta är i storlek 98/104.

Mönster:
Mitt egna muddbyxmönster som är omgjort till den här modellen.

Sämst just nu:
Att det är så mycket jag vill hinna sy till Bergveckan, men som vanligt tycks jag ha planerat på tok för mycket för att hinna med. Jaja, jag får väl sy så mycket som jag hinner...

Bäst just nu:
Att jag faktiskt hade en heldag vid symaskinerna igår, och fick rätt mycket gjort! Nio härligt färgglada klänningar är snart färdiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!