SIDOR

26 september 2011

E:s kofta

För väl två år sedan skrev jag ett inlägg om den här koftan, jag kunde då inte bestämma mig för vilka knappar den skulle få. Och det är faktiskt så att den har legat utan knappar fram tills i förrgår då jag bestämde mig för att det var dags att göra färdigt den innan den blir för liten.  


Här bjuder jag på några bilder från idag när E har haft koftan på sig. Vi har varit på stickcafé med en kompis och hennes dotter idag, så roligt! E skötte sig exemplariskt satt först i en barnstol, lekte och pratade riktigt högt. Sedan somnade han i vagnen så jag både hann fika och virka en stund. Som ni ser är han glad på bilderna, det måste ju betyda att han gillar koftan! Han kan sitta nu lillkillen, i alla fall ett ögonblick

1 kommentar:

  1. Vad fin! Både tröja och lilla E. Och han sitter! Kramar Anni

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!