SIDOR

27 augusti 2011

Till två flickor.

Var på besök i Götet och hälsade på syster och kompisar en runda i förra veckan. Var mysigt att gå runt på stan och fika med kompisar. Även E fick träffa några kompisar, en liten S som är födde i början av januari och en E som är två månader yngre än min E. Två söta tjejer! Så klart blev det "välkommen till världen presenter" till dem, de röd/rosa är storlek 74/80 och de blå/grön/orange är storlek 68. Båda byxorna är i favorittyger i randig velour, och så matchande dregellappar och mössor till.

Idag har mannen haft E mycket så jag har fått tid vid symaskinen, ska se om jag har möjlighet att fotografera och lägga in här i morgon. Tänkte jag skulle sytt en stund till ikväll, men efter att en geting parkerat på stolen, som jag sedan satte mig på tappade jag lite lusten...

1 kommentar:

Tack för att du lämnar en kommentar!