SIDOR

10 augusti 2011

Dregellappar

De här fyra dregellapparna köpte en kompis till sin lilla E för ett tag sedan. Ikväll har det blivit lite fler dregellappar då jag har haft lite tid vid symaskinen. Har sytt lite presenter och ett gäng dregellappar till. Tanken är att jag ska stå på höstmarkand på Öhrs landcafé 8-9 oktober så nu behöver jag börja sy så jag har något att sälja.

Gårsbutiken "Bom bom"  i Gårdsby har öppnat nu igen, precis som förra året kan man hitta LADYJEN- barnkläder där!

Annars går dagarna här i en hisklig fart! Vi har haft mycket besök de senaste dagarna. Igår var mannens bror med flickvän här och idag har mannens morbror med fru varit här. Imorgon har vi inget planerat så då hoppas jag på några timmar vid symaskinen.

1 kommentar:

  1. Så fina dregellappar! Snart så kommer ni hem till oss! VI LÄNGTAR!
    Kram!!!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!