SIDOR

13 juli 2011

Bruna elefanter och grillkväll med grannarna

Igårkväll var grannarna med barn och barnbarn här inne och grillade, det var jättemysigt och kvällen avslutades med hästskokastning. Eller kvällen avslutades egentligen vid symaskinen för min del. Jag fick nämligen en beställning till en liten tjej, och den behövde vara färdig redan idag på morgonen. Det är extra roligt att sy beställningar när kunden har stått och valt ut tyger i min hylla. Så här blev det... 
 E fick vara modell, hade faktiskt köpte en brun/vit randig body innan eftersom jag tänkt att E skall få ett par sådana här byxor i de bruna elefanttyget. Tyckte det var riktigt fint ihop, så det blev att göra ett par sådana byxor till honom också! Förresten så väntar jag med spänning på en ny "leksak" till syrummet, avslöjar vad det är när den kommit. Om det är någon som vågar sig på en gissning vore det roligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!