SIDOR

16 juni 2011

Livebilder

Igår var jag och E hemma hos en jobbarkompis och fikade, vi är fyra tjejer från jobbet som är mammalediga nu i vår. Godingarna på bilden nedan är födda mellan januari och maj och alla väger nu mellan fem och sex kg. Alla hade sina LADYJEN-byxor på sig, de var så  här fina när vi lade upp dem på rad. Det var svårt att få alla fyra att vara glada samtidigt, min lille kille var inte alls glad. Till hans försvar kan jag ju säga att han låg och sov i vagnen när jag bestämde mig för att plocka upp honom...

E i lila, S i rosa, S i lila och O i blått, fyra godingar!

Annars är E faktiskt väldigt glad nu, när jag fotade honom här hemma i förra veckan fick jag många fina flin. Han är nu 8,5 vecka, är vaken mycket mer och tycker om att smaka på sina händer. Han fick "godkänt" på läkarkontrollen i tisdags och vägde då 5370g och var 58cm, mer än dubblat sin vikt sedan födseln och växt 12 cm!

1 kommentar:

Tack för att du lämnar en kommentar!