SIDOR

13 december 2009

Klänningar och tofflor

Igår levererade jag två par tofflor. De är fortfarande roligt att göra dessa, framförallt att smycka dem. Idag har jag tillbringat dagen vis min nya symaskin. Fick en beställning på två klänningar till en jobbarkompis dotter i förra veckan så dem har jag gjort idag. En röd julklänning och en grön-randig klänning. Nu hoppas jag bara att de är lagom stora, men det borde det vara eftersom jag gjort mönstret efter en klänning som var lagom henne. Jag är mycket nöjd med dem, dock gör de sig inte riktigt rättvisa på bilderna, det är så svårt att fota nu när det blir mörkt så tidigt.

3 kommentarer:

  1. Underbara klänningar, roligt att du kör järnet på symaskinen nu! Kram

    SvaraRadera
  2. Jätte fina klänningar! Vad du är energisk!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fina klänningar Helena måste blivit helnöjd!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!