SIDOR

18 juni 2009

Midsommar imorgon.

Har haft en riktigt härlig första dag på semestern. Gick först en liten runda på stan, skulle fixa present till en kompis som skall firas i morgon samt en liten midsommarpresent. Hittade även lite sommarkläder till mig, tre stycken tunikor om jag skall vara mer specifik.

Sen har jag varit hemma hos en kompis och stickat. Kommer verkligen sakna våra stickstunder vi har haft nu den senaste tiden. Men det får väl bli kreativa helger istället framöver. Vi passade även på att äta sushi, riktigt gott och trevligt helt enkelt.

Här nedan kommer bilderna på babybyxorna som jag lovade igår. Tycker verkligen om dessa tyger och är supernöjd :)



Samt en bild på det fina halsbandet jag fick av min härliga arbetskamrat igår. Tack så mycket skapasaker, både för det fina halsbandet och de två roliga åren vi har varit kollegor.
Trevlig midsommar!!

2 kommentarer:

  1. Det har varit ett nöje att jobba med dig i slöjden! Nu ser jag fram emot att följa din kreativa bana via bloggen! Ha en riktigt go´midsommar/sommar!!!Kram, Eva

    SvaraRadera
  2. Heja,
    riktigt fina presenter blev det också!!! Tusen tack! Vad roligt att ni ville komma i år också, nästa år blir det tradition.
    Med tanke på puppisarna får vi nog följa på bloggen om jag inte får för mycket abstinens och bilar ner till Växjö.
    Kram på dig!
    Anni

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!