SIDOR

9 februari 2009

Sjättebilden

Fick utmaningen från bloggen Okej då där man skall lägga upp sjätte bilden i sjätte mappen bland sina bilder. Här har ni min sjätte bild...



Bilden är från i somras då vi var på lite bilsemester här i Sverige. När jag ser den här bilden längtar jag ännu mer till sommaren.

Jag utmanar följande personer: Annimade, Bella, Julia, Liten ängel och Skapasaker.

Utmaningen lyder:
* Gå in i mappen mina bilder (ev. Bilder för dem med OS X eller din egen personliga bildmapp)
* Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)
* Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
* Visa bilden på bloggen och skriv något om den .
* Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
* Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanad

1 kommentar:

Tack för att du lämnar en kommentar!