SIDOR

10 januari 2009

Jag har blivit utmanad...

av Ellie.
Brukar inte svara på utmaningar, men jag gör väl ett försök!

1. När ljög du senast? Kommer faktiskt inte ihåg.
2. Har du någonsin stulit? Nej det har jag inte.
3. Har du någonsin flirtat med din bästa väns kille/man? Nej, absolut inte.
4. När gjorde du något riktigt dumt senast? Vet inte.
5. Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? Grattis till ert husköp!
6. Vad stod det i ditt skickade sms? Tack!
7. Har du kissat på dig någon gång? Inte som vuxen, men som barn såklart :)
8. Vad gör dig RIKTIGT generad? När jag oförberedd behöver tala inför stor folkmassa.
9. Är du emot någon religion isåfall varför? Är inte emot någon religion.
10. Är du beroende utav något isåfall vad? Min älskling och godis!!!
11. Har du tagit knark någon gång? Nej, absolut inte.
12. Vad tycker du om knark? Är helt emot.
13. Vad attraherar dig? Härliga personligheter.
14. Vad tycker du är sexigt på dig själv? Vet inte, skulle gärna tappa något kilo :)
15. Om du fick en gratis operation skulle du ta den då? Beror på vad det gällde, hälsoskäl ja.
16. Kan du dö för någon människa? Svår fråga... vet faktiskt inte...

Utmanar: Annimade, Liten ängel och Skapa saker.

1 kommentar:

  1. Hej tjejen och tack för utmaningen men jag kommer tyvärr inte att anta den. Behåller mina lik i garderoben... ;-)
    Kram på dig!!
    Anni

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!