SIDOR

24 januari 2009

Bruna och gröna elefanter



Tycker verkligen att dessa två tyger är helt underbara, både att sy i och att titta på. I veckan fick jag en beställning på ett par barnbyxor i de bruna elefant-tyget, så idag har jag fått tillfälle att sy i det.



Och när jag ändå höll på blev det ett par i de gröna elefanterna också. Båda byxorna är i storlek 74, och mönstret är mitt eget.

Kvällen skall nu tillbringas i soffan med antingen en virkning eller en stickning, eller kanske både och :)

2 kommentarer:

  1. Håller med, dem är helt fantastiska. Vilker härlig grön färg. Tror Johanna kommer bli kär i dem med :)

    Ha en trevlig lördagkväll!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tror att vi tillbringat lördagskvällen på samma sätt! Jag lydde ditt råd från igår. Sticka och blogga! ;)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!