SIDOR

2 december 2008

Julpyssel

Om någon vecka skall vi ha elevensval på skolan, självklart måste vi ha lite roliga idéer att visa för eleverna. Den här veckan har det blivit en vetevärmare i form av ett hjärta som det har broderats fritt på. Riktigt roligt!! Tror säkert att det kommer bli fler av den här modellen innan jul, är ju en perfekt liten julklapp :)



Den virkade tomten är gjord efter mönster som du hittar här. Även den var roligt och gick ganska fort att göra, konferenstiden på 1 timme var alldeles lagom :)

4 kommentarer:

  1. WOW Jenny! Du har verkligen jobbat! Jag är så glad för det fast jag har lite dåligt samvete oxå för jag hinner verkligen inte just nu. Inga bra idéer heller för den delen! Jag får bidra under elevens-val-veckan i stället.
    Eva

    SvaraRadera
  2. Fina saker! Vetevärmaren är ju en kanonjulklapp. Muddbyxträsket är verkligen produktivt. Man ska väl göra det man känner för...
    /Kram

    SvaraRadera
  3. En pefekt julklapp.. står på min önskelista! Tack för en trevligkväll Jenny!!

    SvaraRadera
  4. Instämmer med förgående inlägg. Det är kanon bra julklapp även till mig som alltid fryser.
    Även tomten var söt!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!