SIDOR

12 september 2008

Stickade filten

Eftersom kameran ännu inte har kommit hem passade jag på att ta ett foto på jobbet idag, efter arbetstid (såklart)!
Har ju bara kommit igång lite grann med filten som jag tänkt sticka, det är i denna färgskala jag tänkt mig...

Det ser inte mycket ut för världen ännu, men förhoppningsvis kommer det växa fram en härlig filt.

Har tillbringat kvällen nedbäddad i syrrans soffa, har ju åkt på en jätteförkylning. Där har jag blivit serverad mat och varm dricka så att jag ska kurera mig :) Härligt det är att ha en sådan underbar lillasyster :)

Nu ska jag sova, håller tummarna för att jag mår bättre i morgon.

2 kommentarer:

  1. Fina färger! Filten kommer bli supermysig! Tack för turen till tygaffären i fredags, det var kul att fylla på förrådet lite. Kram

    SvaraRadera
  2. och jag är såå lycklig för att jag har en sån underbar storasyster!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!