SIDOR

27 september 2008

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Idag skulle jag haft en heldag vid symaskinen tillsammans med en kompis. Men så blev det inte alls. Jag ligger nedbäddad i soffan och mår inte alls bra, har tydligen åkt på en bihåleinflamation. Men om jag ligger helt stilla med huvudet så går det faktiskt att sticka och virka lite, så det är vad jag har gjort idag mellan filmtittandet.
Det har blivit en stickad mössa, som jag sedan tovat i maskinen, alltid lika spännande att tova saker i tvättmaskinen. Och så har det även blivit en vante. Tanken är att den andra vanten skall göras i morgon. Men några bilder har det inte blivit än... förhoppningsvis kommer det bilder inom de närmaste dagarna.

6 kommentarer:

  1. Din stackare! Då blev det ändå bihåleinflammation...Stanna i soffan så länge du kan och bli riktigt frisk! Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Krya på dig nu så jag får se bilder på mössan och vantarna :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hoppas du mår bättre idag! Ja du får absolut göra ett bersök sen :) Hade vart jättekul! Kram

    SvaraRadera
  4. Hej tjejen,
    hoppas du blivit frisk. Jag skäms för att jag inte hör av mig... :-( och för att jag inte uppdaterar min blogg... I helgen har jag hjälpt Jeppes syster med ett mönster och sedan jag lärde henne att sticka och virka gör hon inget annat!!! Kul! Kanske är jag den evige pedagogen utan tid till eget skapande.... Igår målade jag ladugården i skenet av en pannlampa, ska bli kul att se hur det blev när jag kommer hem i dagsljus idag :-)
    Ville bara höra av mig och säga att jag saknar dig!!! Måste ses snart!!
    Krya på dig om du ännu inte är frisk.
    Kramar Anni

    SvaraRadera
  5. Okej, fast jag har jobbat :)
    Du får krya på dej!!! kramar

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!