SIDOR

18 juli 2008

Lite till bilder

Innan vi stack iväg på semestern sydde jag en del söta barnkläder som är tänka som presenter till några kompisar. Eftersom det var lite stressigt iväg hann jag inte visa dem här på bloggen.
Jag sitter just nu i mitt sommarparadis, mina föräldrars sommarstuga i Blekinges skärgård... med min bärbara dator med mobilt bredband. Kan väl knappast bli bättre? :)



Tre små söta muddbyxor i storlek 50/56.

Body som passar till de svart/vit randiga byxorna med brun mudd.

Blev en liten bit över av det härliga blommiga tyget när jag hade sytt tubtoppen, vilket precis räckte till en body... visst är det sött ihop? Mönstret till dessa små söta kläder har jag köpt från Små yrväder.



Dessa grå muddbyxor med grön och vit randig mudd är sydda som en present till mitt kusinbarn som fyller 1 år i morgon. Jag var där idag på en fika och överlämnade byxorna. De ser inte så roliga ut på bilden men det var verkligen jättesöta på... så där pösiga som jag hade tänkt mig. De blev mycket uppskattade vilket såklart är extra roligt

1 kommentar:

  1. Hej tjejen, längesedan... FÖRLÅT!
    Mej oj så mycket fint du har hunnit göra!!! Hoppas jag får in rutinerna på det här bättre nu när semestern snart är slut. Och hoppas vi snart ses, saknar dig!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!