SIDOR

17 februari 2008

Födelsedagsbarnet jag...

Som ni kanske förstår på titeln, fyller jag 23 år idag! Detta ha firats i hemmets lugna vrå med presenter, god mat och en del stickning. Kalas blir det en annan dag, inte för att 23 år är så mycket att fira, men i alla fall.



Fick bla presentkort på Strikk, som jag tänkt använda till garn till en tröja längre fram i vår. En del av garnet gav jag mig själv i födelsedagspresent. Visst är det bra att ge sig själv presenter, då får man ju precis det man vill ha?!?

3 kommentarer:

  1. Grattis än en gång hjärtat! Hoppas du haft en bra dag! Här hemma har det varit lite tom, att inte fira och hissa flaggan som vi brukar göra för dig.

    SvaraRadera
  2. Grattis och visst ska man fira så fort man bara kan. Jag är faktiskt fröken och vet sånt (he he)! vackra färger!

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott ;) hihiih

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!