SIDOR

20 april 2015

Sonens önsketröja

När sonen fick syn på det här tyget med Turtels på blev han helt överlycklig och önskade sig snabbt en tröja och mössa. Eftersom det är ett tyg man inte får sälja produkter i valde jag att köpa hem en liten bit av tyget privat för att bara sy till mina killar. Kan väl erkänna att jag inte är speciellt glad för sådana här tryck heller, men jag tycker det är roligt när E vill vara med och bestämma hur hans kläder ska se ut. Stjärnor skulle det vara på ärmarna, och den skulle vara kortärmad. Så det fick bli turtelstyget på framstycket, vita små stjärnor på turkos botten på ärmarna, turkost bakstycke och svarta kantband. Och jag tycker den blev rätt fin tillslut, speciellt på storebror när man riktigt ser hur mycket han tycker om den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!