SIDOR

28 juni 2014

Bergveckans första dag

Röda mattan på plats inför öppnandet!




Hemma hos oss växer det dregellappar på träd...

Kläder hängande på lina

Shorts i min nya modell.

Det ena bänkbordet fick ställas in så man kunde dricka kaffe och äta glass inne, regnet har öst ner nästan hela dagen.

Regnjacka och stövlar var ett måste i regnvädret, under skymtar en av mina muddkjolar.
Bergveckans första dag går mot sitt slut, vi får erkänna att vi är rätt trötta ikväll. Trötta men nöjda! Trots att inte vädret var på vår sida kom det mycket folk, och försäljningen gick bra. Det har väl inte riktigt varit glassväder men vi hoppas att solen visar sig lite mer imorgon. Tack till alla som kom och pratade, tittade och shoppade. Och alla fina ord jag fått om mina kläder gör mig mycket glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!