SIDOR

13 juni 2012

Försäljning iklädd morgonrock

I förmiddags när E precis somnat kom det två damer från Tyskland och knackade på. De undrade om det var jag som sålde barnkläder, och ville gärna komma in och kolla. Eftersom E precis somnat och vädret tillät plockades mina färdiga barnkläder upp ute på altanen. Det plockades igenom, och så valdes det ut två par byxor med matchande dregellappar samt en body. Nu finns även LADYJEN BARNKLÄDER i Tyskland, roligt tycker jag så klart! Så nu har jag sålt mina första plagg iklädd morgonrock. Tanken är att jag skall hinna sy något plagg även till mig till Bergveckan men som det ser ut nu kommer jag tyvärr inte hinna det. Men det fungerade ju bra morgonrock också, så ser ni någon som säljer barnkläder iklädd morgonrock är det jag ;-)

Här nedan kommer bilder på tröjorna som jag sytt inför Bergveckan. De finns i storlek 86/92 - 110/116. Nästan så att jag hoppas att det blir några kvar i den minsta storleken så att min E kan få lite nytt i sin höstgarderob. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!