SIDOR

8 juni 2012

Brunt och turkost

Jag tycker att brunt och turkost är väldigt snyggt ihop, så jag gillar den här kompinationen mycket. Även de här plaggen är en present till en liten kille, fick se en bild hörrom dagen då byxorna premiäranvändes. Det är alltid lika roligt att få se bilder på när kläderna används live. Har du bilder på när dina barn använder LADYJEN BARNKLÄDER är det roligt om du lägger in det på min facebooksida! Du kommer till den genom att klicka här.

Mönster:
Mina egna, storlek 62/68

Sämst just nu:
Att E vaknade vid strax efter 4 i morse, han hoppade runt i sängen och klättrade på oss under två timmar innan han somnade igen. Så idag är vi lite trötta, blir nog att sova tillsammans med E en stund på dagen idag!

Bäst just nu:
Igår gick E fem-sex steg mellan oss. Först mellan mig och en kompis som var här en runda på eftermiddagen, och sedan mellan mig och mannen på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!