SIDOR

2 maj 2012

Två nya body, och ännu mer flugsvampar


De här två bodys påbörjades i förra veckan och syddes färdigt i helgen när jag fick en liten stund över. Den ena är priset i tävlingen jag hade för ett tag sedan. Vinnaren önskade en body i gul, orange eller rött och då fanns det ju inget bättre tyg än just det här gulorange med röda flugsvampar. Eftersom jag inte visste vad vinnaren tyckte bäst om sydde jag två stycken lite olika så fick hon välja. Och det blev den översta med randiga ärmar som hon fastnade för.

Mönster:
Mitt egna storlek 74/80

Bäst just nu:
Att det är så härligt med lite långhelg, vad man hinner mycket och det är mysigt att vara hela familjen hemma tillsammans. Och nu är det kortvecka, så snart är det helg igen. Då kommer dessutom härliga vänner, ska bli så roligt!!

Sämst just nu:
Skulle vara att det är vardag nu igen då, vilket innebär att det är jag som får ta alla tidiga mornar med E. (Mannen går upp ännu tidigare, så det är inte så synd om mig egentligen...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!