SIDOR

4 februari 2012

Renoverings uppdatering!

Ännu en vecka har gått med renoveringen och igår när snickarna gick hem såg det ut som på bilden ovan. Alla fönster är ditsatta och det är isolerat i hela utbygget.

 Väggen mot utbygget är borta och man kan få en bild av hur det kommer se ut...

Golvet på blivande toaletten är isolerat och alla rör där är färdigdragna. Ska bli spännande att se vad som kommer göras nästa vecka!

Annars är det ganska tyst här på bloggen. Det är full fart på E så dagarna går fort och man hinner inte med så mycket mer än leka med E, gå på sångstunder och träffa kompisar. I eftermiddag har jag blivit lovad lite egentid så då ska jag sitta vid symaskinerna. Jag har övat en del på att bandkanta med coverpron så kanske vågar jag mig på att sy något plagg med hjälp av den. Annars blir det nog några byxor till svärmors butik. Lite nya dregellappar skulle vi behöva här också, så det tror jag att det blir med. Och sen ikväll börjar melodifestivalen, roligt! Till den skall vi njuta av pizza gjord i bakugnen, möjligen får vi besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!