SIDOR

23 februari 2012

Med bruna detaljer

Det blev ännu en brun tröja med vita apor, fast med bruna detaljer istället. Först tyckte jag att den kändes lite tråkig, att det var roligare med någon färg som bryter av på kantbanden (tex röda kantband som på tröjan i förra inlägget). Men när tröjan var färdig tycker jag den blev fin i sin enkelhet. Kanske inte så mycket "LADYJEN" över den eftersom de mesta av kläderna jag syr har olika färger och mönster i kombination, men ibland är det roligt att göra det man inte brukar! Vad tycker ni är snyggast, kantband som går i plaggets färg eller som bryter av helt?

Snart är det dags för tävling här på bloggen, skall fira att LADYJEN-barnkläder har över 150 "gillare" på facebook. Passa på att gilla du också så att du inte missar tävlingen! Just nu funderar jag på vad jag skall tävla ut. Har du några önskemål? Skriv ner dina önskemål i en kommentar här på bloggen eller på facebook.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!