SIDOR

5 januari 2012

Nya tyger!

På fyllning i tyghyllan, eller rättare sagt i tyglådorna med lite nytt en del är gamla favoriter och andra nya. Kommer troligen vara lite lugnare här ett tag då hela mitt syrum är nedplockat i flyttlådor då övervåningen skall renoveras i vår. Symaskinerna har fått plats i matrummet så länge men det är ju inte riktigt lika lättillgängligt. Men lite hoppas jag att jag skall kunna sy i alla fall.

Det har här rätt mycket sedan här uppdaterades sist. Vi har firas jul och nyår, första med E vilket var underbart! Skillnad mot förra årets firande sängliggande på bb. E sitter nu stadigt sedan någon månad tillbaka och sedan annandag jul tar han sig även fram, inte krypande än men kasande på rumpan. Så nu är här inte en lugn stund längre ;-)

De senaste dagarna har jag dock tagit det väldigt lugnt då jag drog tre tänder i tisdags, två visdomständer och en kindtand.

Det blev ju tyvärr inte någon jul- eller nyårshälsning här så det får bli en hälsning om en god fortsättning istället. Och så bjuder jag på kortet som vi hade som julkort.

1 kommentar:

  1. SÅ SÖTA TOMTAR! Nu ses vi snart! KRAM!!!!!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!