SIDOR

9 mars 2011

Elefanter

De här byxorna sydde jag och sålde på Signerat för knappt ett år sedan. Men hittade bilden nu blad mina obloggade bilder. Älskar verkligen elefanttyget! Som tur väl är har jag kvar både en bit av de bruna och limefärgade tyget här hemma i tyghyllan. Att tyget dessutom är ekologiskt gör ju att man gillar det ännu mer. Byxorna på bilden är i storlek 74/80 med gul/vit randiga muddar i midja och benslut. Kunden fick även med en matchande dregellapp i samma tyg, med gul fleece på baksidan.

2 kommentarer:

  1. Det är så underbart, jag har nog lite här hemma med om det skulle saknas lite. Vet bara inte var det är nu eftersom jag inte har något golv riktigt än men snart... Ska in och lägga nu. Hoppas vi ses snart!!!! KRAM KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej
    Det är konstigt att jag har missat din blogg eftersom du bloggat så länge. Nu harjag hittat hit och kommer kika in då och då eftersom du gör så fina saker.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!