SIDOR

2 oktober 2009

Mysiga barnfiltar

Förra helgen hade jag en kreativ helg som jag bla tillbringade i sy-rummet. Det var så klart mycket roligt och givande! Blev faktiskt en hel del saker tillverkade, bla dessa två barnfiltar i härliga återanvända tyger med fleece på baksidan. Och så blev det en del tovat också. Jag skall stå på en höstmarknad här om några veckor så just nu håller jag på att tillverka saker till den. Tanken är att även denna helg skall gå i kreativitetens tecken :-)
Sen måste jag ju bara skriva och gratta en mycket bra kompis, annimade som blev mamma i måndags!! Kolla in hennes blogg så får ni se deras lille "Elvis"...

1 kommentar:

  1. Hej tjejen,
    vad go du är som grattar mig på bloggen! Vad roligt med höstmarknad, här i Varberg var det bondens marknad i helgen och jag hade jättegärna gått på den men det kändes lite väl tidigt att mingla ute bland folk ;-)
    Förstår nu varför du alltid pratat så underbart kring babys, det är helt underbart och en obeskrivlig känsla!
    Ringer ikväll, är bara så kass på att ha koll på mobilen när jag går hemma.
    Kram kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!