SIDOR

17 september 2009

Loppisfynd (igen)

I söndags var vi på min favoritloppis igen, gällde att passa på då det bara har öppet två helger till innan de stänger för säsongen. Dessa coola knappar hittade jag, en del av dem är öronhängen men tanken är att jag skall göra knappar av dem.

Sen hittade jag även en fin klänning, tyckte den såg bra ut i storlek så jag chansade. Och det gjorde jag rätt i, den satt som den var figursydd till mig!! Bilderna ovan är sådär, de togs sent igårkväll när det hade blivit mörkt. Bakgrunden på bilden ovan är en bild på klänningstyget. Även hattasken fick följa med hem.
Igår var jag på kupan och shoppade gardiner för bara några tior, mer om dem kommer en annan dag.

1 kommentar:

  1. Hi hi, det är ju många som gör örhängen av knappar, men tvärtom var ju innovativt! Ääälskar hattasken!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!