SIDOR

23 november 2008

Limegröna...

muddbyxor i storlek 70 passade jag på att sy i pausen mellan två bra tv-program ikväll :) Har fått några beställningar inför jul i just denhär storleken så jag tänkte sy upp några olika så det finns lite att välja på.
Jag är riktigt nöjd med resultatet, och tyger är verkligen så härlig som jag tänkte mig att det skulle vara. Gillar kombinationen mellan det limgrön-randiga tyger och de bruna muddarna! På detta paret valde jag att sätta mitt "ladyjen-märke" bak på byxorna istället.


Nu är det söndagskväll som gäller och uppladdning för ännu en arbetsvecka.

3 kommentarer:

  1. Åh helt underbara!! Så fantastiskt läckra =) Kram

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Supersöta, jag gillar det gröna och bruna ihop! Kram

    SvaraRadera
  3. Jätte finabyxor, de ser så goa ut.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!