SIDOR

5 oktober 2008

Lite sytt

I dag har jag sytt två stycken små babybyxor. Det blev två stycken likadana röda "muddisar" i velour med rödvit randiga muddar. Tycker det är så roligt att sy så här små plagg, och sen är det bra för att göra sig av med små tygbitar som man har liggandes. De här byxorna är inte gjorda till någon speciell utan tanken är att jag skall försöka sälja dem, vet inte riktigt hur jag skall gå mig tillväga bara. Kanske tradera eller på något annat sätt? Är det någon ute i bloggvärlden som kan tipsa mig?

4 kommentarer:

  1. Åh vilka fina byxor, verkligen superfina! Jag skulle jättegärna vilja ha ett par till Isak, att ge i julklapp. Skulle du vilja sy ett par till mig i storlek 68, nåt pojkigt, kanske brunt eller blått eller grönt, allt utom rosa egentligen :) Och så får du säga ett pris. Hade vart jättekul! Hoppas allt är bra! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Supersöta byxor! Kan du inte lägga ut det på din hemsida och bara skriva på bloggen när du lägger ut nya saker.. så kommer folk att kunna hitta dom där? :) Kramkram

    SvaraRadera
  3. Kanon goa byxor, som passar till både killar och tjejer.
    Puss från mamma.

    SvaraRadera
  4. Jättesöta! inga tips om hur du ska sälja, undrar detsamma själv faktiskt...Visst är det kul med så´na småplagg. Får nog dock vänta tills barnbarnen kommer för att hitta rätt energi...
    Ska vi boka torsdag nästa vecka för llite kvällsjobb, eller hur sa vi förresten?

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!